Služby Abacus 

 
 
Jako největší lokální výrobce serverů a storage s tradicí od 1992 máme dostatek znalostí a zkušeností pro správu vašich informačních a komunikačních technologií (ICT). Naši certifikovaní kmenoví technici v Českých Budějovicích, Praze a Ostravě jsou připraveni řešit vaše požadavky v místě instalace. Pomocí webové aplikace AbaDesk na adrese podpora.abacus.cz lze velmi efektivně požadavky nejen zadávat ale také sledovat a vyhodnocovat jejich plnění.

OnSite support pro servery Supermicro

Garantovaná On-Site podpora (SLA) na naše servery je realizovaná odborníky společnosti Abacus Electric, s.r.o. na území České republiky, Slovenska, Rakouska, Maďarska a SRN.

Hlavním komunikačním nástrojem je webová aplikace AbaDesk na adrese podpora.abacus.cz.

Před využitím podpory není nutná žádná předchozí registrace produktu v systému. AbaDesk je přímo napojený na informační systém společnosti Abacus Electric, s.r.o. Díky tomuto propojení lze váš systém identifikovat nejen pomocí výrobního čísla (VRxxxx) ale i pomocí sériového čísla některé komponenty, která byla dodána se serverem.

Další informace o AbacusOnSite podpoře (SLA) pro servery Supermicro v úrovních OSNBD1, OSNBD2, OSNBD3 OS4HR1, OS4HR2 a OS4HR3 naleznete zde.


Návrh a dodávka ICT řešení

S mnohaletými bohatými zkušenostmi s virtualizací serverů i desktopů, ukládáním dat, klastr technologiemi, networkingem jsme schopni navrhnout řešení na míru. Díky použítí otevřených, neproprietárních systémů dokážeme nabídnout nejenom výhodnou cenu při nákupu, ale především rozumné ceny na další upgrade a rozšíření.

Analýza, audit a optimalizace firemního ICT

Zpracujeme analýzu vašeho ICT i s návrhem optimalizace.

Správa ICT

Přeberem do částečné či plné správy vaše počítače, servery, síť a další prvky ICT struktury. Díky pokročilým monitorovacím nástrojům dokážeme sledovat funkčnost systémů a dostupnost aplikací a služeb na dálku, 24 hodin denně, 365 dní v roce.

Záruční a pozáruční servis hardware

Dokážeme se postarat nejen o námi dodaný hardware, ale převzít záruky na hardware jiných dodavatelů. Prostřednictvím našich vlastních, kmenových techniků zajišťujeme opravy ten samý či následující (pracovní) den (ND/NBD fix) po celé České Republice a na Slovensku. Podrobnosti o AbacusOnSite podpoře jsou zde.

Záložní hardware

Našim klientům se servisní smlouvou poskytujeme záložní hardware.

Zálohování dat

Navrhneme vhodný způsob zálohování vašich dat s využítím vaše stávajícího HW a našeho záložního úložiště. Výhodou takového systému zálohování je rychlá obnova dat ze záloh umístěných v naší servrovně i v případě poškození vašich serverů a záloh.

Disaster Recovery a vysoká dostupnost

Navrhneme, dodáme a zprovozníme a budeme dozorovat řešení zajiš´tující vysokou dostupnost vašich dat, aplikací a služeb.

AbacusLab

Pro testování kompatibility, benchmarking je našim partnerům k dispozici AbacusLab a systém zápůjček.

Bezplatný svoz

Zajistíme bezplatný svoz vadného HW, který jste u nás zakoupili, nebo který je u nás pod servisní smlouvou. Platí jak pro záruční, tak pro placený pozáruční servis.

Seznam školení a certfikací našich techniků

Microsoft

Microsoft Certified Solutions Associate - Windows Server 2012

Microsoft Certified IT Professional - Server Administrator on Windows Server 2008

Microsoft Certified Solutions Associate - Windows Server 2008

Microsoft Certified Technology Specialist - Windows Server 2008 Network, Infrastructure, Configuration

Microsoft Certified Technology Specialist - Windows Server 2008 Active directory, Configuration

Microsoft Certified Technology Specialist - Windows Server 2008 R2, Server Virtualization

Microsoft Certified Technology Specialist - Microsoft Exchange Server 2010, Configuration

Microsoft SQL Server 2014 - jazyk SQL (M20461)

Administrace Microsoft SQL Server 2014 (M20462)

Nexenta

Nexenta Certified NexentaStor Engineer

Mellanox

Mellanox Certified Infiniband Professional - Level 1

Open-E

Open-E Certified Engineer

Open-E Certified Engineer for Open-E for Jovian DSS

Allied Telesis

Allied Telesis Certified Technician (CAT/P)


Seznam dodávaných řešení (on-premise i cloud)

Software Defined Storage a hyperkonvergovaná řešení

euroNAS HA Cluster R3 (SDS pro replikovanou storage s podporou iSCSI, NFS, CIFS, AD) - partner pro ČR

euroNAS Ultra R3 (vysoce výkoný SDS nejen pro Apple/Avid prostředí) - partner pro ČR

euroNAS eEVOS (HA hyperkonvergované řešení pro dva servery bez sdíleného úložiště) - partner pro ČR

Nexenta - certifikovaný partner pro ČR

Open-e DSS V7 - certifikovaný GOLD partner pro ČR

Open-e DSS Jovian - certifikovaný GOLD partner pro ČR

Storpool

Suse Storage (Ceph)

Microsoft

Windows Storage Server 2012R2 (Embedded)

Windows Server 2012R2 Foundation

Windows Server 2012R2, 2016

Windows Server 2012R2, 2016

Exchange Server

Tradiční SAN appliance

Modulární disková pole QSAN


AbacusOnSite (SLA) podpora

Garantovaná On-Site podpora (SLA) na naše servery je zajiš´tovaná kmenovými odborníky společnosti Abacus Electric, s.r.o. na území České republiky, Slovenska, Rakouska, Maďarska a SRN. Hlavním komunikačním nástrojem je webová aplikace AbaDesk na adrese podpora.abacus.cz. Před využitím podpory není nutná žádná předchozí registrace produktu v systému. AbaDesk je přímo napojený na informační systém společnosti Abacus Electric, s.r.o. Díky tomuto propojení lze váš systém identifikovat nejen pomocí výrobního čísla (VRxxxx) ale i pomocí sériového čísla některé komponenty, která byla dodána se serverem. Návod k aplikaci AbaDesk naleznete zde. Informace o tom, jak zjistit výrobní číslo (VRxxxx) jsou zde.

Pro naše servery a storage systémy zajišťujeme tyto úrovně podpory (SLA):

Zásah další pracovní den (NBD) v autorizovaném servisním středisku

je základní, bezpříplatková úroveň servisu. Servisní střediska jsou v našich pobočkách.

Dostupnost dílů

Tato služba je vhodné především pro partnery s vlastními techniky. Abacus zajišťuje expedici náhradního dílu ten samý pracovní den přepravní službou či vlakovou spěšninou dle dohody.

Onsite zásah

Službu onsite zásahu provádíme vlastními techniky ve variantách další pracovní den (NBD) a další den (ND). Tato úroveň servisu odpovídá či převyšuje Supermicro službu OSNBD1, OSNBD2 a OSNBD3.

Onsite oprava

Služba onsite opravy (vyřešení závady) je zajištěna vlastními techniky a je ve variantách další pracovní den (NBD-FIX), další den (ND-FIX) a 8hodin (8H-FIX). Tato služba je obdobou Supermicro SLA úrovní OS4HR1, OS4HR2 a OS4HR3. Požadavky na vyšší úroveň SLA, tedy především zkrácení reakčního času, lze řešit individuálně s ohledem na umístění servisované technologie.

Požadavky zákazníků řešíme některým z následujících postupů (dle zakoupené úrovně podpory a povahy problému):

Online podpora a telefonická konzultace

Vzdálené připojení pomocí aplikace TeamViewer

Expresní expedice náhradního dílu k zákazníkovi pomocí přepravních služeb či vlakovou spěšninou

Servisní zásah našimi techniky přímo u zákazníka

Pro úspěšné vyřešení problému potřebujeme především identifikovat konfiguraci serveru a dále pak součinnost při diagnostice závady. Naši vyškolení technici vás provedou celým procesem na jehož konci je vyřešení technického problému. Pro efektivní komunikaci je nezbytné, abyste měli přístup k systému, znali jeho výrobní číslo a administrátorská hesla.


 
 
 
Služby Abacus
 
 
 
 
 
 
 
/0 položek
0
Obsah košíku/Celkem 

 

 

 



 
 
 



 
O nás   /   Obchodní podmínky   /   Kontakt (I6)

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.